اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 در تهران

اجاره ماشین عروس z4اجاره ماشین عروس z4اجاره ماشین عروس z4اجاره ماشین عروس z4اجاره ماشین عروس z4اجاره ماشین عروس z4اجاره ماشین عروس z4
اجاره ماشین عروس z4
اجاره ماشین عروس z4
اجاره ماشین عروس z4
اجاره ماشین عروس z4
اجاره ماشین عروس z4

قیمت اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 در تهران

شرایط اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 در تهران

بی ام و Z4 یک خودرو کوپه با سقف متحرک است که ظاهری لوکس دارد. اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 بهترین انتخاب برای مراسم عروسی است و می‌تواند جذابیت عکس و فیلم‌های عروسی شما را افزایش دهد. نکته مهم در شرایط اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 در تهران این است که این خودرو فقط به صورت بدون راننده اجاره داده می‌شود.

اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 بدون راننده در تهران

بی ام و Z4 در میان پرطرفدارترین خودروهای جوانان قرار دارد و افراد زیادی تمایل دارند از این خودرو به عنوان ماشین عروس در روز عروسی خود استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این خودرو، قیمت مناسب اجاره بی ام و Z4 نسبت به سایر خودروهای مناسب ماشین عروس مثل پورشه ماکان است. نکته مهم در اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 این است که این خودرو به صورت بدون راننده اجاره داده می‌شود و برای کرایه آن باید مدارکی را ارائه دهید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

در اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 در تهران، این خودرو از ساعت 9 صبح الی 12 شب در اختیار شما قرار می‌گیرد و اگر ساعات بیشتر و غیر از بازه زمانی گفته شده به خودرو نیاز داشته باشید، باید هزینه مازاد را پرداخت کنید. همچنین لازم به ذکر است در صورتی که لوکیشن تالار عروسی شما در حومه تهران باشد، کمی به هزینه اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 اضافه خواهد شد. به طور کلی خودرو بی ام و Z4 اجاره‌ای ابتدا گل‌آرایی می‌شود و سپس به آرایشگاه عروس، لوکیشن عکاسی و فیلم‌برداری، محل تالار و در نهایت به خانه شما می‌رود.

مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس بی ام و Z4 بدون راننده در تهران

  • گواهینامه رانندگی
  • کارت ملی
  • یک فقره چک به ارزش خودرو

گل آرایی ماشین عروس بی ام و Z4 در تهران

مجموعه رنت کنیم یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه خدمات اجاره ماشین است و خدمات گل‌آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس را نیز ارائه می‌دهد. دیزاین و گل‌آرایی بی ام و Z4 اجاره‌ای با توجه به سلیقه عروس و داماد انجام می‌گیرد. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین گل‌آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس را انتخاب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که گل‌آرایی توسط رنت کنیم حدود 1.5 تا 2 ساعت زمان می‌برد که جز بازه 15 ساعته اجاره شما محاسبه می‌شود.

مشخصات فنی خودرو BMW Z4

مشخصات فنی خودرو
مدل خودرو2014
حداکثر توان موتور(hp)245 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
حداکثر سرعت (km/h)250 کیلومتر در ساعت
سيستم انتقال قدرتهشت سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک
گنجايش مخزن سوخت (Lit)55 لیتر
حجم فضاي صندوق عقب (Lit)213
تجهیزات
کیسه هوای ایمنیدو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جانبی
سیستم تهویهاتومات
سیستم صوتیسیستم صوتی حرفه ای با قابلیت پخش CD به همراه چنجر و 9 عدد بلندگو ، ساب ووفر داخلی، پشتیبانی از USB ، AUX ، iPod Cable
آينه‌هاآینه الکترو کرومیک
شیشه هاشيشه بالابر برقي درها
تجهیزات ایمنیسنسور پارک جلو و عقب – سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل – سنسور باران-  روکش چرمی صندلی ها- نمایشگر 8.8 اینچی – گرمکن صندلی ها با قابلیت تنظیم گودی کمر
چراغهاچراغهای جلو زنون
ترمز هاچهارچرخ دیسکی، مجهز به CBC – DSC – ABS – DTC – BA
 

سوالات متداول

ماشین عروس بی ام و Z4 در تهران از ساعت 9 صبح تا 12 شب که یک بازه 15 ساعته است در اختیار شما قرار دارد. در صورتی که بیشتر از بازه گفته به ماشین عروس بی ام و Z4 نیاز داشته باشید، باید هزینه مازاد پرداخت کنید.

ماشین عروس بی ام وZ4   اجاره‌ای در مجموعه رنت کنیم به رنگ سفید است.

بله، شما می‌توانید با توجه به انتخاب خودتان، گل‌آرایی بی ام وZ4   را در مجموعه رنت کنیم و یا خارج از مجموعه ما انجام دهید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس بی ام وZ4   در تهران عبارت‌اند از: کارت ملی + گواهینامه رانندگی + چک به ارزش خودرو.

خودرو های پیشنهادی

اجاره بنز c200

بنز C200
مدل: 2014

اجاره بنز S500

بنز S500
مدل: 2017

اجاره پورشه باکستر در تهران

پورشه باکستر
مدل: 2010

اجاره BMW 730

BMW 730
مدل: 2017 – 2018